woensdag 18 november 2009

06 NOV 2009 = Diarrhea Day.....

In de ochtend voelde ik me wel OK. Toen dus maar vertrokken, maar het wilde echt niet vlotten. Wat een krampen had ik zeg, niet normaal. Telkens 10 minuten lopen, pauze. Ik kon gewoon niet verder. Niets gegeten natuurlijk, en de avond ervoor had ik de WC vies gemaakt. Ik was zo ziek als een hond. Het lukte maar niet en telkens moest ik weer zitten. En als ik zat was het wel uit te houden, maar zodra ik opstond en die lange trappen na Namche afging begon het weer. Vreselijk. Onderweg 1 imodium genomen. Dit schoot niets op. Het sloeg gewoon niet aan. Na een marteling van 3 uur weer een genomen, en toen nog 2 uur doorgehobbeld. Zo ziek ben ik zelden geweest. We hebben Phakding niet eens gehaald (normaal zou ik zonder problemen van Namche naar Lukla kunnen lopen). We zijn blijven steken in Benkar. Geen energie...
Die dag zeker 8 keer naar de WC geweest. Gatverdamme zeg. Ik zal jullie de details besparen...

Benkar - 2700 meter boven zeeniveau

PS: geen foto's genomen. zat er gewoon niet in.

1 opmerking:

  1. Zure ervaring. Wat een marteling lijkt me dat! Gelukkig heb je in Benkar kunnen overnachten. Hopen dat het je niet nog een keer overkomt.

    PS: had hier ook geen foto's van hoeven zien... :P

    BeantwoordenVerwijderen