woensdag 18 november 2009

07 NOV 2009 = the story continues

's Ochtends voelde ik me wel OK. Gisteren een halve bus pringles naar binnen weten te werken, en een halve cola. Alsnog geen energie dus (in de bergen heb je minimaal, minimaal 3000 caloriien nodig). In Phakding een halve porridge/brinta gegeten. Smaakte nergens naar, maar was wel gemakkelijk. En ondertussen zag ik Yam maar lekker ommelet smikkelen. Pff. Na een tweede marteling aangekomen in Lukla, maar 's avonds toch weer ineens misselijk en dus mijn Dal Bhat maar weer aan Yam gegeven. Vroeg naar bed gegaan, die nacht ongeveer 11 uur geslapen. Geen WC gang in de nacht - wat een vreugde.

De volgende dag zijn we vroeg naar het vliegveld (onze lodge grensde aan de landingsbaan)gegaan om het ticket om te boeken. Dit lukte zonder noemenswaardige problemen. Gemakkelijke vlucht terug naar Kathmandu, en ik voelde me al een stuk beter.

Lukla - 2850 meter boven zeeniveau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten