donderdag 26 november 2009

26 NOV 2009

Okay jongens en meisjes. Even een berichtje tussendoor.

Het is nu dus 26 november, ik loop achter met mijn blog. Maar goed, wat had je verwacht. Ik zit in Nepal. Te veel te zien, te veel te doen, te weinig tijd. Weinig tijd.

Goed. Als ik weer veel tijd heb zal ik een enorme update doen en alles alles beschrijven. En ook fototjes. Maargoed, morgen ga ik dus nog een trip in de bergen doen. Dit keer in het Annapurna gebergte in het oosten van Nepal. Deze trip (de Annapurna Circuit gecombineerd met de Sanctuary) zal een ruime 2 weken in beslag nemen. In totaal ben ik dan meer dan een maand in de bergen geweest! Ik kan mijn geluk niet te boven.

Kortom: over een dikke twee weken komt er een enorme update aan. Jullie zitten in Nederland, zonder bergen, en ik zit in Nepal, met bergen. Life is so unfair..

Love from Nepal,

Wolf - KTM 1304 meter boven zeeniveau

3 opmerkingen:

  1. Yo wolfff, thanks voor je kaart hebbum ontvangun.COOOOOOOOOOOOOOLLLLL
    :D:D nou tot de volgende post :D

    groet Soheib

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I got your postcard :)

    It was... a little banged up to say the least :P

    BeantwoordenVerwijderen